Reklamacije i povrati

Reklamacije i prigovori

Ako vam proizvod koji ste kupili u našoj internetskoj trgovini ne odgovara, javite nam se i vašu ćemo reklamaciju riješiti najbrže moguće.  
 
Ukoliko ustanovite da kupljenim proizvodom niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda - odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe - ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili Reklamacijski zapisnik sa svim potrebnim podacima te nam isti dostavite na mail adresu webshop@fero-term.hr.
 
Ubrzo nakon toga ćemo vam poslati, ovisno o opisanom razlogu nezadovoljstva, informaciju o:
- mogućnosti zamjene proizvoda
- povratu proizvoda
- povratu novca
- servisnoj usluzi (u slučaju potrebe popravka proizvoda)
- ostalim informacijama vezanim uz vaš prigovor ili reklamaciju

Povrat proizvoda ili zamjena

Proizvod/i koji želite vratiti ili zamijeniti mora/ju biti u original neoštećenoj ambalaži, te u identičnom stanju u kakvom ste isti zaprimili. Ako proizvod ispunjava sve prije navedeno (ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora, proizvod ne smije biti montiran, stavljan u uporabu), možete ga osobno vratiti u jedan od prodajnih centara Fero-Terma, osim u prodajnim centrima u Ilirskoj, Donjem Stupniku, Dubravi, Kustošiji i Velikoj Gorici, ili sami organizirati dostavnu službu. U slučaju korištenja usluge dostavne službe, napominjemo da Fero-Term kao PRIMATELJ ne odgovara za eventualna oštećenja u transportu.
Ukoliko sami organizirate prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija), potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Za eventualna pitanja slobodno nas kontaktirajte na webshop@fero-term.hr.

Reklamacija kupljenog proizvoda

Ako ste zaprimili proizvod s tvorničkom nedostatkom, molimo vas da ispunite Reklamacijski zapisnik te slijedite upute u istom kako bismo na obostrano zadovoljstvo čim prije riješili nastalu situaciju. Na poslanu reklamaciju odgovorit ćemo u najkraćem vremenskom roku ili najkasnije unutar 14 radnih dana.
 
Ako ste prilikom preuzimanja vaše narudžbe primijetili oštećenja na ambalaži, skrenite pozornost dostavljaču na oštećenje i zatražite da isto evidentira. Ako kupac ne reklamira dostavljaču oštećenje ambalaže u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je kupac preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
 
Ukoliko nakon skidanja ambalaže utvrdite oštećenje na proizvodu, sačuvajte originalnu ambalažu i kontaktirajte Fero-Term u roku 14 dana od dana primitka robe na webshop@fero-term.hr
 
Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja Fero-Term.
 
Nadamo se da ćemo vaš prigovor/reklamaciju riješiti na obostrano zadovoljstvo.
 
U slučaju neriješenih prigovora, potrošači mogu potrošački spor rješavati putem tijela za ARPS, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16). Trgovac Fero-Term  će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.zanimati.

Tu smo za tebe! Kako ti možemo pomoći?
Niže nam možeš postaviti pitanje vezano za naš asortiman, usluge ili ostaviti koju pohvalu, recenziju za proizvod.
Odgovorit ćemo na vašu poruku u roku od 48 sati. Ako budemo trebali više informacija o temi koju tražite, kontaktirat ćemo vas putem e-mail adrese ili telefonskog broja, ako je naveden