ČESTA PITANJA

U čestim pitanjima možete pronaći odgovore na neke od najčešćih pitanja naših kupaca vezana uz asortiman, uvjete dostave, načine plaćanja, reklamaciju i servis i slično. Također, donosimo i odgovore na pitanja o poteškoćama s montažom proizvoda, izgubljenog računa i provjere statusa narudžbe. Ako kojim slučajem ovdje ne pronalazite odgovor na svoje pitanje, slobodno nam se javite putem kontakt forme ili telefona za detaljnije informacije. 

  • Ne mogu pronaći željenu informaciju u vašoj web trgovini

Ako korištenjem tražilice, grupa i filtra u našoj web trgovini niste uspjeli pronaći proizvod ili informaciju koju ste tražili, obratite nam se na e-mail adresu webshop@fero-term.hr i naši će vam kolege u najkraćem mogućem roku dati traženi odgovor.


  • Planiram uređenje i zanimaju me popusti i pogodnosti koje nudite

 Svjesni smo da svaka investicija u uređenje predstavlja opterećenje za vaš budžet, stoga u Fero-Termu na tjednoj bazi naši kupci mogu pronaći akcijske ponude i super uštede.  Pregledajte našu kategorije proizvoda Akcije i Outlet, a kako ne bi propustili i među prvima saznali informacije o najnovijim akcijama i ostalim pogodnostima prijavite se na naš newsletter.


  • Imam pitanja u vezi određenog proizvoda

Za sva vam pitanja stojimo na raspolaganju na e-mail adresi weshop@fero-term.hr. Obzirom da u ponudi imamo više od 20.000 artikala te kako bismo vam mogli čim prije i konkretnije odgovoriti na pitanje - a ako znate o kojem se proizvodu radi - prilikom slanja upita molimo vas da osim konkretnog upita, navedete i šifru artikla koja vas zanima (npr. K12567, G24896, V88956).


  • Zanima me isključivo određeni proizvođač/robna marka ili točna dimenzija nekog proizvoda

Željene artikle ćete najlakše pronaći služeći se grupama proizvoda i brojim filtrima koje smo postavili na svaku kategoriju proizvoda kako bi vam skratili i olakšali pretragu naše široke ponude.
U svakoj kategoriji postoje primarni filtri, a klikom na dugme Više opcija otvorit će vam se dodatne opcije pomoću kojih ćete suziti svoju pretragu.
Primjeri kako pomoću filtra vrlo brzo možete doći do željenog rezultata:

1. Pretraga proizvoda u kategoriji pločica unutar koje postoji gotovo 900 artikala:
Kategorija: Pločice/Podne pločice
Filteri:
Tekstura: Kamen
Naddimenzija: Velika 60 do 150 cm
Prostorija: Boravak
Naddboja: Bež
Rezultat: 11 artikala po zadanim kriterijima

2. Pretraga u kategoriji Tuš kabine unutar koje postoji preko 50 tuš kabina
Kategorija:Kupaonica/kabine, vrata i stranice/tuš kabine
Filteri:
Širina: 90 cm
Oblik: Pravokutni
Tekstura: Prozirno
Otvaranje vrata: Desno
Rezultat: 4 artikla po zadanim kriterijima

U slučaju da ni putem filtra ne pronalazite traženi artikl, slobodno nas sa specifikacijom traženog artikla kontaktirajte na webshop@fero-term.hr i u najkraćem ćemo vam roku odgovoriti na upit.


  • Sadrži li pakiranje proizvoda i set za montažu?

Za svaki je proizvod u specifikaciji navedena informacija sadrži li pakiranje sve potrebne dijelove za montažu. Ako ne sadrži, tada je navedena informacija potrebnog i kompatibilnog asortimana. A u slučaju da imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte na mail webshop@fero-term.hr te će Vam kolege u najkraćem roku pružiti sve potrebne informacije. 


  • Možete li mi ponuditi proizvod prema mojim specifikacijama?

Naši će vam djelatnici drage volje pripremiti ponudu po predanim specifikacijama i uputama. Međutim, kako bi se izbjegli eventualni problemi (u smislu krivo definiranih dimenzija proizvoda, krive količine ili tehničkih karakteristika), svakako vas molimo da se konzultirate s izvođačem i da mjere koje ćete nam eventualno poslati budu točne, s točno ucrtanim otvorima prostora i trenutnim instalacijama. Ponuda koju ćemo vam pripremiti neobvezujuća je od strane Fero-Terma te vam sugeriramo da istu, ovisno o tipu upita, provjerite sa izvođačem. 
Kontaktirati nas možete na mail webshop@fero-term.hr


  • Zahtjev za izdavanje kopije računa

Izvršili ste kupnju u Fero-Termu i zagubili ste račun? Ne brinite, ispunite naš obrazac za izdavanje kopije računa i kolege će Vam unutar 14 dana izdati kopiju. Kopije računa izdaju se za sve kupovine unutar jedne godine, starije račune nije moguće izdati.


  • Zovem vas telefonom, ali bezuspješno

U slučaju da imate pitanja i pokušavate zvati na neki od brojeva telefona naših prodajnih centra ali bezuspješno, kolege su vjerojatno u komunikaciji s kupcem u trgovini i nisu vam se u mogućnosti javiti. Stoga nazovite naš kontakt centar na broj telefona 01 4555-535 od ponedjeljka do petka u periodu 08:00h do 16:00h - naši će nam djelatnici ondje ponuditi odgovor na traženo pitanje. Također, uvijek nas možete kontaktirati mailom na webshop@fero-term.hr


  • Gdje mogu provjeriti radno vrijeme Fero-Termovih prodajnih centara i Fero-Term web shopa?

Fero-Term prodajni centri rade od ponedjeljka do petka od 07:00h ili 08:00h do 20:00h te subotom od 08:00h do 14:00h. Nedjeljom i blagdanima Fero-Term prodajni centri ne rade. Ovdje provjerite točno radno vrijeme i lokaciju vama najbližeg Fero-Term prodajnog centra. U Fero-Term web shopu možete kupovati svim danima od 00:00h do 24:00h. 


  • Izgubljen ili oštećen račun

Izvršili ste kupnju u Fero-Termu i zagubili ste račun? Ne brinite, ispunite naš obrazac za izdavanje kopije računa i kolege će Vam unutar 14 dana izdati kopiju. Kopije računa izdaju se za sve kupovine unutar jedne godine, starije račune nije moguće izdati.


  • Imam tehničkih pitanja ili poteškoća s montažom/korištenjem proizvoda iz Fero-Term prodajnog programa

Za sve tehničke i srodne upite za artikle iz asortimana robnih marki Terma, Voxort ili Concepto slobodno nas kontaktirajte na e-mail adresu servis@fero-term.hr. Kolege će Vam dati odgovor na Vaše pitanje u najkraćem vremenskom roku. 


  • Nisam dobio mail potvrde narudžbe

Prilikom kupovine, u formu narudžbe upisali ste mail adresu: na istu ćete adresu primiti e-mail s potvrdom narudžbe. Na tu ćete adresu dobivati i obavijesti o trenutnom statusu vaše narudžbe. Ako slučajno niste zaprimili mail i ne nalazite ga ni u neželjenoj pošti, molimo vas da nas kontaktirate na webshop@fero-term.hr kako bismo provjerili ispravnost upisane adrese prilikom kreiranja narudžbe.


  • Mogu li kupnju obaviti kroz dvije ili više različitih narudžbi i nakon toga spojiti isporuku?

Ako imate potrebu raditi odvojene narudžbe a želite isporuku u istom terminu, navedeno se može pripremiti - međutim, ovisno o vremenskom razmaku izvršenih narudžbi, može doći do situacije da se jamčeni rok isporuke od 10 radnih dana od trenutka zaprimljene uplate može odužiti, o čemu ćete biti kontaktirani od strane naše korisničke službe radi daljnjih dogovora.


  • U kojem je statusu moja narudžba?

Svi Fero-Term registrirani kupci status svoje narudžbe mogu pratiti unutar svog profila u opciji Moje narudžbe. U slučaju da se prilikom kupovine niste registrirali, a želite saznati informacije o svojoj narudžbi, možete nas kontaktirati na e-mail adresu webshop@fero-term.hr. Prilikom pisanja upita navedite referentni broj narudžbe koju ste dobili na e-mail adresu koju ste upisali prilikom kupnje. 


  • Zagubljen ili oštećen račun

U slučaju da ste izgubili ili oštetili svoj račun a isti Vam je potreban radi ostvarivanja prava na reklamaciju, servis ili iz bilo kojeg drugog razloga, dovoljno je ispuniti Zahtjev za ponovno izdavanje računa i kolege će u roku od 48 sati (vikendi i blagdani ne ulaze u navedeni rok) na Vašu mail adresu ispostaviti kopiju računa.


  • Dostavljate li naručene keramičke pločice na kućnu adresu?

Za sav asortiman iz naše internet trgovine osigurali smo dostavu na vašu kućnu adresu po u tom trenutku važećim cijenama. Krajnji rok dostave od trenutka evidentirane uplate iznosit deset radnih dana. Dostava se vrši isključivo do u narudžbi navedenog kućnog broja te je za najavljenu dostavu potrebno osigurati prilaz dostavnom vozilu. Detaljne uvjete i cijene dostave pogledajte OVDJE.

Tu smo za tebe! Kako ti možemo pomoći?
Niže nam možeš postaviti pitanje vezano za naš asortiman, usluge ili ostaviti koju pohvalu, recenziju za proizvod.
Odgovorit ćemo na vašu poruku u roku od 48 sati. Ako budemo trebali više informacija o temi koju tražite, kontaktirat ćemo vas putem e-mail adrese ili telefonskog broja, ako je naveden