ČESTA PITANJA
U čestim pitanjima možete pronaći odgovore na neke od najčešćih pitanja naših kupaca vezana uz asortiman, uvjete dostave, načine plaćanja, reklamaciju i servis i slično. Također, donosimo i odgovore na pitanja o poteškoćama s montažom proizvoda, izgubljenog računa i provjere statusa narudžbe. Ako kojim slučajem ovdje ne pronalazite odgovor na svoje pitanje, slobodno nam se javite putem kontakt forme ili telefona za detaljnije informacije.
- Ne mogu pronaći željenu informaciju u vašoj web trgovini
Ako korištenjem tražilice, grupa i filtra u našoj web trgovini niste uspjeli pronaći proizvod ili informaciju koju ste tražili, obratite nam se na e-mail adresu webshop@fero-term.hr i naši će vam kolege u najkraćem mogućem roku dati traženi odgovor.
- Planiram uređenje i zanimaju me popusti i pogodnosti koje nudite
Svjesni smo da svaka investicija u uređenje predstavlja opterećenje za vaš budžet, stoga u Fero-Termu na tjednoj bazi naši kupci mogu pronaći akcijske ponude i super uštede. Pregledajte našu kategorije proizvoda Akcije i Outlet, a kako ne bi propustili i među prvima saznali informacije o najnovijim akcijama i ostalim pogodnostima prijavite se na naš newsletter.
- Imam pitanja u vezi određenog proizvoda
Za sva vam pitanja stojimo na raspolaganju na e-mail adresi weshop@fero-term.hr. Obzirom da u ponudi imamo više od 20.000 artikala te kako bismo vam mogli čim prije i konkretnije odgovoriti na pitanje - a ako znate o kojem se proizvodu radi - prilikom slanja upita molimo vas da osim konkretnog upita, navedete i šifru artikla koja vas zanima (npr. K12567, G24896, V88956).
- Zanima me isključivo određeni proizvođač/robna marka ili točna dimenzija nekog proizvoda
Željene artikle ćete najlakše pronaći služeći se grupama proizvoda i brojim filtrima koje smo postavili na svaku kategoriju proizvoda kako bi vam skratili i olakšali pretragu naše široke ponude.
U svakoj kategoriji postoje primarni filtri, a klikom na dugme Više opcija otvorit će vam se dodatne opcije pomoću kojih ćete suziti svoju pretragu.
Primjeri kako pomoću filtra vrlo brzo možete doći do željenog rezultata:
1. Pretraga proizvoda u kategoriji pločica unutar koje postoji gotovo 900 artikala:
Kategorija: Pločice/Podne pločice
Filteri:
Tekstura: Kamen
Naddimenzija: Velika 60 do 150 cm
Prostorija: Boravak
Naddboja: Bež
Rezultat: 11 artikala po zadanim kriterijima
2. Pretraga u kategoriji Tuš kabine unutar koje postoji preko 50 tuš kabina
Kategorija:Kupaonica/kabine, vrata i stranice/tuš kabine
Filteri:
Širina: 90 cm
Oblik: Pravokutni
Tekstura: Prozirno
Otvaranje vrata: Desno
Rezultat: 4 artikla po zadanim kriterijima
U slučaju da ni putem filtra ne pronalazite traženi artikl, slobodno nas sa specifikacijom traženog artikla kontaktirajte na webshop@fero-term.hr i u najkraćem ćemo vam roku odgovoriti na upit.
- Sadrži li pakiranje proizvoda i set za montažu?
Za svaki je proizvod u specifikaciji navedena informacija sadrži li pakiranje sve potrebne dijelove za montažu. Ako ne sadrži, tada je navedena informacija potrebnog i kompatibilnog asortimana. A u slučaju da imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte na mail webshop@fero-term.hr te će Vam kolege u najkraćem roku pružiti sve potrebne informacije.
- Možete li mi ponuditi proizvod prema mojim specifikacijama?
Naši će vam djelatnici drage volje pripremiti ponudu po predanim specifikacijama i uputama. Međutim, kako bi se izbjegli eventualni problemi (u smislu krivo definiranih dimenzija proizvoda, krive količine ili tehničkih karakteristika), svakako vas molimo da se konzultirate s izvođačem i da mjere koje ćete nam eventualno poslati budu točne, s točno ucrtanim otvorima prostora i trenutnim instalacijama. Ponuda koju ćemo vam pripremiti neobvezujuća je od strane Fero-Terma te vam sugeriramo da istu, ovisno o tipu upita, provjerite sa izvođačem.
Kontaktirati nas možete na mail webshop@fero-term.hr.
- Zahtjev za izdavanje kopije računa
Izvršili ste kupnju u Fero-Termu i zagubili ste račun? Ne brinite, ispunite naš obrazac za izdavanje kopije računa i kolege će Vam unutar 14 dana izdati kopiju. Kopije računa izdaju se za sve kupovine unutar jedne godine, starije račune nije moguće izdati.
- Zovem vas telefonom, ali bezuspješno
U slučaju da imate pitanja i pokušavate zvati na neki od brojeva telefona naših prodajnih centra ali bezuspješno, kolege su vjerojatno u komunikaciji s kupcem u trgovini i nisu vam se u mogućnosti javiti. Stoga nazovite naš kontakt centar na broj telefona 01 4555-535 od ponedjeljka do petka u periodu 08:00h do 16:00h - naši će nam djelatnici ondje ponuditi odgovor na traženo pitanje. Također, uvijek nas možete kontaktirati mailom na webshop@fero-term.hr
- Gdje mogu provjeriti radno vrijeme Fero-Termovih prodajnih centara i Fero-Term web shopa?
Fero-Term prodajni centri rade od ponedjeljka do petka od 07:00h ili 08:00h do 20:00h te subotom od 08:00h do 14:00h. Nedjeljom i blagdanima Fero-Term prodajni centri ne rade. Ovdje provjerite točno radno vrijeme i lokaciju vama najbližeg Fero-Term prodajnog centra. U Fero-Term web shopu možete kupovati svim danima od 00:00h do 24:00h.
- Izgubljen ili oštećen račun
Izvršili ste kupnju u Fero-Termu i zagubili ste račun? Ne brinite, ispunite naš obrazac za izdavanje kopije računa i kolege će Vam unutar 14 dana izdati kopiju. Kopije računa izdaju se za sve kupovine unutar jedne godine, starije račune nije moguće izdati.
- Imam tehničkih pitanja ili poteškoća s montažom/korištenjem proizvoda iz Fero-Term prodajnog programa
Za sve tehničke i srodne upite za artikle iz asortimana robnih marki Terma, Voxort ili Concepto slobodno nas kontaktirajte na e-mail adresu servis@fero-term.hr. Kolege će Vam dati odgovor na Vaše pitanje u najkraćem vremenskom roku.
- Nisam dobio mail potvrde narudžbe
Prilikom kupovine, u formu narudžbe upisali ste mail adresu: na istu ćete adresu primiti e-mail s potvrdom narudžbe. Na tu ćete adresu dobivati i obavijesti o trenutnom statusu vaše narudžbe. Ako slučajno niste zaprimili mail i ne nalazite ga ni u neželjenoj pošti, molimo vas da nas kontaktirate na webshop@fero-term.hr kako bismo provjerili ispravnost upisane adrese prilikom kreiranja narudžbe.
- Mogu li kupnju obaviti kroz dvije ili više različitih narudžbi i nakon toga spojiti isporuku?
Ako imate potrebu raditi odvojene narudžbe a želite isporuku u istom terminu, navedeno se može pripremiti - međutim, ovisno o vremenskom razmaku izvršenih narudžbi, može doći do situacije da se jamčeni rok isporuke od 10 radnih dana od trenutka zaprimljene uplate može odužiti, o čemu ćete biti kontaktirani od strane naše korisničke službe radi daljnjih dogovora.
- U kojem je statusu moja narudžba?
Svi Fero-Term registrirani kupci status svoje narudžbe mogu pratiti unutar svog profila u opciji Moje narudžbe. U slučaju da se prilikom kupovine niste registrirali, a želite saznati informacije o svojoj narudžbi, možete nas kontaktirati na e-mail adresu webshop@fero-term.hr. Prilikom pisanja upita navedite referentni broj narudžbe koju ste dobili na e-mail adresu koju ste upisali prilikom kupnje.
- Zagubljen ili oštećen račun
U slučaju da ste izgubili ili oštetili svoj račun a isti Vam je potreban radi ostvarivanja prava na reklamaciju, servis ili iz bilo kojeg drugog razloga, dovoljno je ispuniti Zahtjev za ponovno izdavanje računa i kolege će u roku od 48 sati (vikendi i blagdani ne ulaze u navedeni rok) na Vašu mail adresu ispostaviti kopiju računa.
- Dostavljate li naručene keramičke pločice na kućnu adresu?
Za sav asortiman iz naše internet trgovine osigurali smo dostavu na vašu kućnu adresu po u tom trenutku važećim cijenama. Krajnji rok dostave od trenutka evidentirane uplate iznosit deset radnih dana. Dostava se vrši isključivo do u narudžbi navedenog kućnog broja te je za najavljenu dostavu potrebno osigurati prilaz dostavnom vozilu. Detaljne uvjete i cijene dostave pogledajte OVDJE.