O nama

O nama

U periodu od 1991. godine kada je tvrtka Fero-Term osnovana u Zagrebu do danas nije proteklo mnogo vremena, a tvrtka se profesionalnim i produktivnim poslovanjem od male obiteljske tvrtke prometnula na mjesto lidera sa širokom mrežom prodajnih centara namijenjenih krajnjem kupcu kao i čvrstom veleprodajnom mrežom.

O nama

U periodu od 1991. godine kada je tvrtka Fero-Term osnovana u Zagrebu do danas nije proteklo mnogo vremena, a tvrtka se profesionalnim i produktivnim poslovanjem od male obiteljske tvrtke prometnula na mjesto lidera sa širokom mrežom prodajnih centara namijenjenih krajnjem kupcu kao i čvrstom veleprodajnom mrežom.

U periodu od 1991. godine kada je tvrtka Fero-Term osnovana u Zagrebu do danas nije proteklo mnogo vremena, a tvrtka se profesionalnim i produktivnim poslovanjem od male obiteljske tvrtke prometnula na mjesto lidera sa širokom mrežom prodajnih centara namijenjenih krajnjem kupcu kao i čvrstom veleprodajnom mrežom. Prodajni program tvrtke obuhvaća opremu za uređenje i opremanje, a osnovna podjela asortimana je: keramičke i porculanske pločice, kupaonska i sanitarna oprema, oprema za grijanje i hlađenje te sistemi solarnog grijanja. Proaktivnim pristupom poslovanju tvrtka Fero-Term je na prostore Republike Hrvatske među prvima dovela svjetske trendove uređenja interijera i najnovijih tehnologija koje predstavlja u svojim atraktivnim izložbeno-prodajnim centrima. Također, ozbiljnim pristupom, jasnom vizijom i misijom, predstavništvo tvrtke zadobilo je povjerenje proizvođača robe s potpisom renomiranih dizajnera i tako među prvima omogućila uvid u dizajnerske robne marke kupaonske i druge opreme na jednom mjestu, eliminirajući tako nuždu kupovine u inozemstvu. Politika poslovanja tvrtke formirana je na osluškivanju potreba klijenata i stavljanju tih potreba na prvo mjesto prilikom donošenja svih poslovnih odluka. Jedna od danas vrlo bitnih potreba klijenta je uštedjeti na vremenu pa tako tvrtka Fero-Term poštujući dragocjeno vrijeme klijenta želi na jednom mjestu u što ugodnijem prostoru ponuditi sve potrebno od asortimana keramičkih i porculanskih pločica, kupaonske i sanitarne opreme, opreme za grijanje i hlađenje te sisteme solarnog grijanja. Prodajna ponuda tvrtke obuhvaća najnovije tehnologije koje podrazumijevaju visoku efikasnost i energetsku učinkovitost, koje su neizostavan preduvjet suvremenog ekonomskog ustrojstva svijeta. O atraktivnosti i kvaliteti ponude tvrtke Fero-Term svjedoči sve veći broj klijenata koji im s punim povjerenjem prepuštaju delikatan zadatak opremanja svog životnog prostora, a tvrtka kroz predano i beskompromisno kvalitetno poslovanje svakim danom opravdava to povjerenje.
Osnivanje tvrtke
U periodu od 1991. godine kada je tvrtka Fero-Term osnovana u Zagrebu, profesionalnim i produktivnim poslovanjem od male obiteljske tvrtke prometnula se na mjesto lidera sa širokom mrežom prodajnih centara namijenjenih krajnjem kupcu te čvrstom veleprodajnom mrežom. Prodajni program tvrtke obuhvaća opremu za uređenje i opremanje, a osnovnu podjelu asortimana čine:
  • Pločice i materijali za polaganje
  • Kupaonska i sanitarna oprema
  • Instalacijski program
  • Oprema za grijanje i hlađenje
  • Sistemi solarnog grijanja
Proaktivnim pristupom poslovanju, tvrtka Fero-Term na prostore Republike Hrvatske među prvima dovodi svjetske trendove uređenja interijera i najnovijih tehnologija, koje predstavlja u svojim atraktivnim izložbeno-prodajnim centrima.
Također, vrlo brzo nakon osnutka, ozbiljnim pristupom, jasnom vizijom i misijom, prodajni asortiman tvrtke popunila je roba s potpisom renomiranih svjetskih dizajnera pa je tako i krajnjem kupcu omogućen uvid u dizajnerske robne marke kupaonske i druge opreme na jednom mjestu, eliminirajući tako nuždu kupovine u  inozemstvu.
Politika poslovanja tvrtke formirana je na osluškivanju potreba klijenata i stavljanju tih potreba na prvo mjesto prilikom donošenja svih poslovnih odluka. Jedna od danas vrlo bitnih potreba klijenta je uštedjeti na vremenu pa tako tvrtka Fero-Term poštujući dragocjeno vrijeme klijenta želi na jednom mjestu u što ugodnijem prostoru ponuditi sve potrebno od asortimana keramičkih i porculanskih pločica, kupaonske i sanitarne opreme, opreme za grijanje i hlađenje te sisteme solarnog grijanja. Prodajna ponuda tvrtke obuhvaća najnovije tehnologije koje podrazumijevaju visoku efikasnost i energetsku učinkovitost, koje su neizostavan preduvjet suvremenog ekonomskog ustrojstva svijeta.
O atraktivnosti i kvaliteti ponude tvrtke Fero-Term svjedoči sve veći broj klijenata koji s punim povjerenjem prepuštaju delikatan zadatak opremanja svog životnog prostora, a tvrtka kroz predano i beskompromisno kvalitetno poslovanje svakodnevno opravdava to povjerenje.
Osnivanje tvrtke
Misija
Razvijanjem originalne ponude i vlastitih robnih marki visoke kvalitete, te osluškivanjem tržišta pružiti raznovrstan i cjenovno prihvatljiv asortiman, a pro tome biti usmjereni na najvažniji element uspješnog poslovanja- kvaliteta prodajnog asortimana i zadovoljstvo naših kupaca.
Vizija
Kao tržišni lider zadržati i očuvati vodeću poziciju najvećeg trgovačkog lanca u regiji s najboljom i najširom ponudom kupaonske i sanitarne opreme, pločica, opreme za grijanje i hlađenje te svega ostalog popratnog materija
Razvoj tvrtke
Poduzeće Fero-Term je tijekom 27-godišnjeg uspješnog poslovanja postalo ime kojem se s povjerenjem obraća veliki broj klijenata u trenutku kada se upuštaju u avanturu uređenja prostora. Kontinuiranim edukacijama i dodatnim osposobljavanjima djelatnici tvrtke upoznaju se s najnovijim svjetskim tehnologijama i trendovima. Otvaranjem prodajnih centara diljem Hrvatske, uspješno je izgrađen prepoznatljiv imidž i tradicija kvalitete, temeljeno na velikom broju zadovoljnih klijenata. Kvalitetna ponuda proizvoda i usluga te usmjeravanje na nove, svjetski priznate tehnologije, rezultirali su kontinuiranim rastom prihoda tvrtke Fero-Term. Uspješno poslovanje popraćeno povećanjem obujma posla, omogućili su i stvorili potrebu za rastom broja zaposlenih pa poduzeće Fero- Term danas ponosno u svom timu broji gotovo 500 djelatnika. Pažnju koju poduzeće posvećuje kvalitetnom i profesionalnom odnosu s klijentima i poslovnim partnerima prenosi i na svoje djelatnike. U tom smjeru razvoja, poduzeće Fero-Term ima kontinuiran sustav edukacija i seminara u koji su uključeni poslovni partneri i djelatnici Fero-Terma radi razmjene znanja i profesionalnih iskustava. Zahvaljujući osviještenom i kontinuiranom ulaganju u edukaciju djelatnika i poslovnih suradnika, poduzeće Fero-Term postalo je sinonim za kvalitetu i zadovoljstvo klijenata.
Razvoj tvrtke
Kronologija razvitka
  1. 1991

    Osnovano je poduzeće Fero-Term

    Osnovano je poduzeće Fero-Term

  2. 1992

    Otvoren je prvi prodajni centar tvrtke Fero-Term u Zagrebu

    Otvoren je prvi prodajni centar tvrtke Fero-Term u Zagrebu

  3. 1994

    U gradu Šibeniku poduzeće otvara svoj drugi prodajni centar

    U gradu Šibeniku poduzeće otvara svoj drugi prodajni centar

  4. 1995

    Treći prodajni centar

    Prvi veći prodajni centar otvoren je u gradu Zagrebu, što je ukupno treći prodajni centar tvrtke.

  5. 1996

    Logistički centar Buzin

    U skladu s proširenjem poslovanja i potrebama za većim prostorom, poduzeće gradi centralni distributivno logistički centar u zagrebačkom Buzinu

  6. 1997

    Prodajni centar Osijek

    Četvrti izložbeno prodajni centar tvrtke je otvoren u gradu Osijeku

  7. 1998

    Prodajni centar Buzin

    Peti, ujedno i najveći prodajno izložbeni centar otvara se 1998 godne u zagrebačkom Buzinu 

  8. 1999

    Upravno logistički centar Buzin

    Sjedište tvrtke seli se u novi i obzirom na rast broja kadra te širenja poslovanja, veličinom prilagođeniji prostor.

  9. 2000

    Prodajni centri Sisak, Karlovac i Zagreb (Ilica)

    Tvrtka širi poslovanje otvaranjem čak tri nova prodajno izložbena centra, PC Sisak, PC Karlovac i PC Zagreb (Ilica).

  10. 2003

    Prodajni centar Sveta Nedelja

    U Svetoj Nedelji otvoren je tada najveći prodajni centar kupaonske opreme u Hrvatskoj. Iste je godine dovršen i velebni prodajni centar u zagrebačkoj Ilici.

  11. 2004

    Prodajni centar Split

    Poduzeće otvara svoj deseti i ujedno najveći izložbeno prodajni centar regiji Dalmacije, u Splitu. Prodajni centri u gradovima Osijeku i Karlovcu preseljeni su na nove, atraktivnije lokacije.

  12. 2006

    Prodajni centri Velika Gorica i Bjelovar

    Poduzeće Fero-Term širi svoje poslovanje te otvara prodajne centre u Velikoj Gorici i Bjelovaru pa se tako broj centara povećavana njih dvanaest. 

  13. 2007

    Prodajni centar Slavonski Brod

    Poduzeće Fero-Term otvara trinaesti prodajni centar u gradu Slavonski Brod.

  14. 2008

    Prodajni centri Sesvete i Šibenik

    Završena je izgradnja dva nova moderna prodajna centra, Šibenik, gdje je preseljeno poslovanje dotadašnje prodajne jedinice i zagrebačke Sesvete koje su četrnaesti prodajni centar tvrtke.

  15. 2010

    Distributivno-logistički centar Zagreb Stupnik

    Poduzeće je završilo gradnju novog poslovnog centra na čak 19.000m² u koji je preseljen kompletan rukovodeći kadar kao i cijeli distributivni centar.

  16. 2011

    Prodajni centar Pula

    Poduzeće otvara petnaesti prodajni centar i tako širi poslovanje u regiju Istre, u grad Pulu.

  17. 2012

    Prodajni centar Zadar

    U Zadru je otvoren reprezentativan, moderan prodajni centar, šesnaesti u lancu Fero-Term prodajnih centara.

  18. 2013

    Prodajni centar Dubrovnik

    Nakon Zadra, Šibenika i Splita, Dalmacija dobiva i svoj četvrti prodajni centar u gradu Dubrovniku, što je ujedno i sedamnaesti prodajni centar tvrtke. 

  19. 2014

    Prodajni centar Varaždin

    Početkom godine, u prekrasnom Varaždinu tvrtka otvara vrata svojeg osamnaestog izložbeno prodajnog centra i tako širi poslovanje i u sjeverozapadnu Hrvatsku. 

  20. 2015

    Prodajni centar Rijeka

    Sredinom godine, u gradu Rijeci, otvoren je devetnaesti prodajni centar tvrtke, ujedno i najreprezentativniji centar u prodajnom lancu tvrtke.

  21. 2016

    Prodaji centar Poreč

    Fero-Term otvara još jedan, dvadeseti u nizu prodajni centar, u gradu Poreču. 

  22. 2017

    Prodajni centar Kaštel Sučurac

    Krajem 2017 godine, na ulazu u grad Split, u Kaštel Sučurcu, Fero-Term otvara vrata svog dvadeset i prvog prodajno izložbenog centra.

  23. 2018

    Prodajni centar Ljubljana

    2018. godine tvrtka po prvi puta svoje poslovanje širi van granica Republike Hrvatske i to u susjednu nam Sloveniju, gdje je u Ljubljani otvoren najveći i najmoderniji izložbeno prodajni salon.

Pogledani proizvodi
{{item.FinalPriceToPay_print}}{{unitMeasure(item)}}
Završite kupovinu Nastavite kupovati