O nama

Profil tvrtke

U periodu od 1991. godine kada je tvrtka Fero-Term osnovana u Zagrebu do danas nije proteklo mnogo vremena, a tvrtka se profesionalnim i produktivnim poslovanjem od male obiteljske tvrtke prometnula na mjesto lidera sa širokom mrežom prodajnih centara namijenjenih krajnjem kupcu kao i čvrstom veleprodajnom mrežom. Prodajni program tvrtke obuhvaća opremu za uređenje i opremanje, a osnovna podjela asortimana je: keramičke i porculanske pločice, kupaonska i sanitarna oprema, oprema za grijanje i hlađenje te sistemi solarnog grijanja. Proaktivnim pristupom poslovanju tvrtka Fero-Term je na prostore Republike Hrvatske među prvima dovela svjetske trendove uređenja interijera i najnovijih tehnologija koje predstavlja u svojim atraktivnim izložbeno-prodajnim centrima. Također, ozbiljnim pristupom, jasnom vizijom i misijom, predstavništvo tvrtke zadobilo je povjerenje proizvođača robe s potpisom renomiranih dizajnera i tako među prvima omogućila uvid u dizajnerske robne marke kupaonske i druge opreme na jednom mjestu, eliminirajući tako nuždu kupovine u inozemstvu. Politika poslovanja tvrtke formirana je na osluškivanju potreba klijenata i stavljanju tih potreba na prvo mjesto prilikom donošenja svih poslovnih odluka. Jedna od danas vrlo bitnih potreba klijenta je uštedjeti na vremenu pa tako tvrtka Fero-Term poštujući dragocjeno vrijeme klijenta želi na jednom mjestu u što ugodnijem prostoru ponuditi sve potrebno od asortimana keramičkih i porculanskih pločica, kupaonske i sanitarne opreme, opreme za grijanje i hlađenje te sisteme solarnog grijanja. Prodajna ponuda tvrtke obuhvaća najnovije tehnologije koje podrazumijevaju visoku efikasnost i energetsku učinkovitost, koje su neizostavan preduvjet suvremenog ekonomskog ustrojstva svijeta. O atraktivnosti i kvaliteti ponude tvrtke Fero-Term svjedoči sve veći broj klijenata koji im s punim povjerenjem prepuštaju delikatan zadatak opremanja svog životnog prostora, a tvrtka kroz predano i beskompromisno kvalitetno poslovanje svakim danom opravdava to povjerenje.